Fortsättning från Morancé.

Min underbara granne Anna låter mig låna sin Mac, så att just Du kan ta del av resten av bilderna från i förrgår. I know you want to ;) I alla fall när Karin och Karin är så här snygga!



Nöjda med att vara i ett Nowhere.

Fromage Blanc. Om jag ändå kunde ta ut den från bilden.

Söt-Anna.


Förlåt att jag glömde röda ögon-retusch, men vet inte hur man gör på Mac. Snygg är du i alla fall! Och ganska glad.


Väl tillbaka i stan kramade Maria ett träd.


På Le Perle på en snedgata till République. Kaffet var gott, Leffen skummig men servitören fruktansvärd oserviceminded.



När han (servitören) på ett smidigt sätt ville visa att det var dags att stänga och att gästerna därför måste gå, sa han helt enkelt: Would you just leave?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0