Morancé one more time!

Jag har lite smått panik. Just nu står det att jag har 24 minuter kvar innan batteriet på min dator dör. Men det är väl bara att sätta i den i kontakten? Självklart är det så, problemet är bara att den sitter i väggen as we speak, men min dator vägrar inse att den är ansluten, så minuterna bara tickar. Hoppas jag hinner säga några ord om igår.

Vi åkte tillbaka till landet. Morancé. Sangriastället på landsbygden med oväntad 5-rättersmiddag, La Diligence, var platsen för att fira Ylvas 19-årsdag. Först en photosession på Carré-pegasesbalkongen.







Alexandra, Victoria & Karin på Gare de Vaise där vi stod och förvånades över gårdagens milda temperatur, tror vi var uppe i 14-15 grader.



Karin, Linn och Emelie!



Ett bord för 15.

Nu börjar tiden rinna ut för mig och mitt batteri och det är INTE bra. Så många bilder kvar men så lite tid. Vi fick i alla fall en fantastisk trerätters, Ylva fick ett ljus, vi fick trumpetfanfarer, personalen fick en Helan Går av oss. Ylva fick ett minital och en present. Vi fick både aperetif och extra-aperetif efter maten. Personalen med Gaston-kocken och Cécile var sköna as always. En toppenkväll verkligen!!


Efter taxiresan hem gick vi vidare till Le Perle och tog kaffe/choklad/Leffe/vin. (Har ju MASSA bilder, f*ing databatteri som inte tillåter mig att ladda upp dom). Nästan hemma kommer chocken. Vi har lyckats undvika fyllon och skummisar hela vägen hem, men nära porten kommer det. Ett slag, rätt över ansiktet. Någon har hoppat ut från väggen. Jag är livrädd. Den/det som anföll mig var en kebabskylt på rymmen. Mitt hjärta bankade i 120 flera minuter efteråt.

Uppdaterar mer när batteriproblemet löst sig!







Kommentarer
Postat av: Oryx

Hoppas att du återhämtar dig från chocken snart. Kebabskyltar är inte att leka med. Jag lånade en bild från dig btw, skrik till om det inte var ok. ^^

2009-11-14 @ 18:10:46
URL: http://oryx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0